dimanche 10 juin 2012

Carta informal i nous llenguatges


CARTA INFORMAL
Hola Laura,
Ja fa molt que no t’escrivia per la senzilla raó de que estava ocupada amb els estudis. Aquest últim curs m’he ficat les piles per així, estar preparada pel batxillerat. Estic impacient per que sigui l’estiu! Com que ja tinc setze anys, podré treballar.
He trobat un petit treball de cambrera i intentaré estalviar els dines guanyats per més tard, poder anar a la universitat. I tu? Com estàs? He parlat amb la meva mare del meu viatja a França i m’ha respòs que si els resultats escolars són bons em deixarà anar-hi. Si vols, podré passar a veure’t! I em podries ensenyar la teva ciutat un altre cop i també presentar-me els teus amics, perquè gairebé m'he oblidat tot. Em faria molta il·lusió tornar-te a veure després de tot aquest temps.
Molts petons!
PD: Ja concretarem la data més endavant perquè ara mateix no se quins dies tindré vacances.
NOUS LLENGUATGES
Ola Laura,
Ja fa un mun k n t’eskrivia x la senzilla rao d k estava ocupada en els estudis. Akest ultim curs m’he ficat les piles x aixi, estar preparada pel batxillerat. Estic impacient pk suigi l’estiu! Com k ja tinc 16anys, podré treballar.
He trobat un petit treball de cambrera i intentare  estalviar els diners guanyats per poder anar +tard a la universitat. I t? Com estas?? He parlar amb la meva mare del meu viatja a França i m’ha respos k si els resultats escolars son bons em deixara anar-hi. :D Si vols, podre passar a veure’t!!  I em podries ensenyar la teva ciutat un altre cop i tmb presentar-me els teus amics, pk gaireb ho he oblidat tot. Em faria mlta il·lusió tornar-ho a veure despres de tot aquest temps.
Molts ptns!! ;D
PD: Ja concretarem la data mes endavant pk ara mateix n se quins dies tindre vacances.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire