mardi 5 juin 2012


Currículum de Jessica Gabard

Lloc de treball sol.licitat:

Agent forestal
  1. Dades Personals:

Lloc i Data de Naixement:
(Boulogne, Paris) França, 12 del juliol de 1991
DNI: 34.228.776
Adreça: Alberes 65, Empuriabrava,
jessica.serett@hotmail.fr
  1. Formació

_ Titul Escolar a la Universitat Virtual Internacional (UVI)
_Certificat de nivell B de llengua catalana, espanyola i francesa, any 2003
_Cicle formatiu d'infermera, any 2008-2009
  • Vaig fer aquest cicle formatiu d'infermeria perquè volia seguir els passos de ma mare, va ser molt instructiu, però vaig veure que no era l'ofici al qual, finalment, volia dedicar-hi tota mi vida.
_Qualificació tècnica d'educació secundària, 5è i 6è en Theux: Institut Provincial d'Educació Secundària El carrer Reid Agrícola de Canadà LA REID 157-4910 (087/376301), any 2011-2012
  • Vaig decidir seguir aquesta formació perquè sempre m'havia agradat ensenyar a ens més petits que jo. I per mi era com una oportunitat de poder fer un ofici que m'agradés i que alhora tingués una relació amb els nens.
  1. Experiència professional

_Assistent Comercial, un mes (Vaig poder fer aquesta experiència gràcies als meus pares que posseïen una empresa de ventes de programes informàtics).
  1. Dades complementàries

_Llengües: Nivell mitjà d'anglès i d'alemany.
  • Parlo diverses llengües pel fet que m'he hagut de canviar de domicili regularment; primer a París, Alsas (nord-est de França a la frontera d'Alemanya) on em van ensenyar l'alemany i avui visc a Espanya, on estudio el català, l'espanyol i l'anglès.
hobbys: Natació, voleibol, pintar, l’equitació, etc.
Soc una persona bastant alegre, però no necessito gaire per ofendre’m. M'agrada treballar en grup, però al principi me costa una mica integrar-me perquè no m'agrada imposar-me ni imposar el que penso als altres.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire